در 9 آوریل، تریلر با عبارت “Born of Fire” نوشته شده در پشت، راهرو شمالی MIT (معروف به Outfinite) را از بین برد. دانشآموزانی که جلیقههای ساختمانی نارنجی پوشیده بودند، خلاقیت آیندهنگر خود را از روی تریلر مانور دادند، که باعث شد عابران کنجکاو هجوم ببرند. پوسته آیرودینامیک توسط پنل های خورشیدی به مساحت 5 متر مربع پوشانده شده است. این خودروی خورشیدی چند نفره جمینی طراحی و تولید شده است تیم خودروهای برقی خورشیدی (SEVT)، قرار است در چالش خورشیدی آمریکا در سال 2024 شرکت کند. جمینی که درست خارج از ساختمان 13 قرار دارد، اولین حضور عمومی خود را در ارائه تیم دانشجویی امسال در مرکز ادگرتون نشان داد. جایزه مقام اول تیم از مسابقات قبلی بالای سرش ایستاده بود و در زیر نور خورشید می درخشید.
MIT Motorsports سپس با ماشین مسابقه برقی قرمز براق خود، MY24 وارد شد. SEVT، که مظهر روحیه همکاری MIT است، دکل خود را متوقف کرد تا به تیم موتوراسپرت در انتقال MY24 به لابی 13 کمک کند. چنین رفاقتی در میان تیم های Edgerton رایج است. MY24 قرار است در دو رویداد آینده رقابت کند: رویداد FSAE Hybrid در لودون، نیوهمپشایر در 1 می، و پس از آن رویداد FSAE Motorsports در میشیگان اواخر ژوئن.
در سومین نمایشگاه سالانه مرکز ادگرتون، لابی 13 مملو از دانشجویان، اساتید و بازدیدکنندگان بود که جذب شور و هیجان اعضای 14 تیم دانشجویی مرکز ادگرتون شده بودند. اعضای تیم با هیجان از طیف گسترده ای از فناوری ها، از جمله کشتی های آبی مستقل، موشک ها، توربین های بادی، دستگاه های کمکی و موتورهای توربین هیدروژنی رونمایی کردند. “دیدن اوج آنچه دانشجویان MIT می توانند به اشکال مختلف بسازند الهام بخش بوده است. آنهاد ساونی، رئیس انجمن تحقیقات الکترونیک MIT (MITERS) و کاپیتان باشگاه رباتیک رزمی، گفت: دیدن شور و خلاقیت همه در هر یک از پروژههای تیم بسیار عالی بود.
در یک گوشه، بچهها دور میز Combat Robotics جمع شدهاند و مجذوب کلیپهای تیمی که در سری Battlebots کانال Discovery با هم رقابت میکنند، شدهاند. در همان نزدیکی، موشکهای سر به فلک کشیده که تقریباً سقف را لمس میکردند، نگاه تماشاگران را پرچ میکرد. ناگهان یک سمفونی از ترقه های الکتریکی فضا را پر کرد. بازدیدکنندگان به سرعت متوجه شدند که منبع یک نقص AV نیست، بلکه یک سیم پیچ تسلا است که توسط MITERS ایجاد شده است، جایی که رعد و برق در ورودی ارتفاع با استفاده از صفحه کلید کامپیوتر می رقصد. MITERS که در سال 1973 تأسیس شد – یک فضای پروژه و ماشینفروشی توسط اعضا – همچنان به دانشآموزان این فرصت را میدهد تا اختراعات عجیبی مانند سبد خرید موتوری DOOMsled ایجاد کنند.
در مجاورت MITERS، دانشآموزان تیم Spokes بستنی را در مخلوطکنی با موتور دوچرخه ریختند. یک رانندگی سریع در خیابان باعث تولید میلک شیک شد تا بسیاری از آن لذت ببرند. Spokes تیمی از دانش آموزان Edgerton است که تابستان امسال در سراسر کشور دوچرخه سواری خواهند کرد و کلاس های STEM را در طول مسیر تدریس می کنند. برنامه درسی آنها از رویکرد عملی MIT به آموزش الهام گرفته شده است.
یکی از جدیدترین تیمهای مرکز Edgerton، The Assistive Technology Club، مجموعهای از نوآوریها را به نمایش گذاشت تا زندگی را متحول کند. تیم کمک نابینایان آنها برنامه ای طراحی کردند که از یادگیری ماشینی برای توصیف مرتبط ترین ویژگی های محیط برای کاربران کم بینا استفاده می کند. تیم کنترل کننده بازی تطبیقی آنها برای کاربری که یک طرف بدنش به دلیل سکته مغزی فلج شده است، یک کنترلر بازی یک دست طراحی کردند. جونیور بن لو از تیم دستگاه های خود تغذیه رباتیک به بیماری نادری به نام آتروفی عضلانی نخاعی مبتلا است. او به اشتراک میگذارد: «غذا خوردن یک نیاز اساسی است، اما دستگاههای فعلی که به افرادی مانند من کمک میکنند تا غذا بخورند، با غذاهای مختلف همهکاره نیستند، برای کاربرانی با نیازهای موقعیتی متفاوت مناسب نیستند، به طور کلی راهاندازی آنها دشوار است و بسیار گران هستند. تیم Self-Power به طور کامل در حال بازنگری در نحوه عملکرد یک دستگاه خود تغذیه است. دستگاه ما به جای کار با قاشقی که نمی تواند طیف وسیعی از غذاها را تحمل کند و مستعد ریختن مواد غذایی است (از جمله مشکلات دیگر)، با یک ظرف کاملاً جدید کار می کند.
علاوه بر ارائه پروژه ها، این رویداد به عنوان یک انجمن برای تبادل ایده و همکاری عمل کرد. تیم MIT Wind اولین نمونه اولیه کار از توربین بادی مدل خود را آورد که از آن به عنوان پایه مسابقه باد دانشگاهی در سال آینده استفاده خواهد کرد. کربی هک، کاپیتان تیم، میگوید: «امیدواریم به کار بر روی بهینهسازی روتور و ساخت تیغه، تبدیل نیرو و طراحی پایه دریایی ادامه دهیم تا بتوانیم با سایر تیمهای CWC در سال آینده رقابت کنیم.» “به عنوان یک تیم جدید در مرکز Edgerton، راه اندازی فرصتی باورنکردنی برای اعضای تیم ما بود تا با شرکای صنعتی ارتباط برقرار کنند، با جامعه MIT تعامل داشته باشند، و بررسی کنند که چگونه در مجموعه گسترده تر تیم های Edgerton در MIT قرار می گیریم. ما همچنین بازخورد مفیدی در مورد طراحی فعلی خود دریافت کردیم و ایدههای جدید زیادی برای اینکه چگونه میتوانیم برای تکرار بعدی طرح خود نوآوری کنیم، داریم.
این رویداد شامل یک برنامه کوتاه بود که در آن کاپیتان SEVT آدرین وینگ سوئن لای و راشل محمد دانشجوی سال اول از تیم خودروهای الکتریکی به همه تیم ها تبریک گفتند. همچنین ادای احترام ویژه ای به پگی آیزنباخ، برگزارکننده رویداد و رئیس توسعه در مرکز Edgerton، با یک دسته گل انجام شد. مدیر مرکز Edgerton و پروفسور Kim Vandiver به جامعه MIT در این رویداد خوش آمد گفتند و مروری کوتاه بر تاریخچه 30 ساله تیم های مهندسی تحت حمایت مرکز Edgerton ارائه کردند.
Vandiver معتقد است که از طریق تمام سرگرمی ها و خلاقیت ها، مشاغل قوی ظاهر می شوند. “شرکت در یک تیم مهندسی یک آموزش حرفه ای عالی است. بعد از فارغ التحصیلی، این رهبران از مشکلات سخت نمی ترسند و به سرعت وارد نقش های مدیریت پروژه می شوند.